gobiron_ryan (gobiron_ryan) wrote,
gobiron_ryan
gobiron_ryan

  • Mood:
  • Music:

Silly Questions... Silly Answers....

TELL ME ABOUT YOURSELF - The Survey
Name:Ryan Alexander Mitchell-Smith
Birthday:28/09/1977
Birthplace:Pontefract
Current Location:Next to the sultanas, baking goods, aisle 12.
Eye Color:Green
Hair Color:Brown
Height:6'2"
Right Handed or Left Handed:Right
Your Heritage:From yawk-sha, me.
The Shoes You Wore Today:Nikeeees
Your Weakness:Cadbury's Cream Eggs.
Your Fears:Going Deaf
Your Perfect Pizza:Chicken, peppers, mushroom and pineapple
Goal You Would Like To Achieve This Year:Driving.
Your Most Overused Phrase On an instant messenger:cooool
Thoughts First Waking Up:Where's me backy.
FUCK YOU YOU FUCKING WHORE:Jess
Your Bedtime:What's that?
Your Most Missed Memory:about 4 hours on new years eve 2005
Pepsi or Coke:Coke. Pepsi is gay.
MacDonalds or Burger King:Mackie Dees!
Single or Group Dates:eh?
Lipton Ice Tea or Nestea:fuck off. Tea is for monkeys.
Chocolate or Vanilla:Chocolate mutha fucka.
Cappuccino or Coffee:Coffee. Latte. Maxwell House powder.
Do you Smoke:Yep
Do you Swear:Cunty bollocksy smack flaps do i?!
Do you Sing:um.. try to.
Do you Shower Daily:Nah. every 2 days is enough.
Have you Been in Love:Am now. Rocks like a bastard.
Do you want to go to College:Did. Loved it.
Do you want to get Married:Yes.
Do you belive in yourself:Yes.
Do you get Motion Sickness:Only on Pirate ships at fun fairs.
Do you think you are Attractive:Rough around the edges but i'll do.
Are you a Health Freak:I freak about my health.
Do you get along with your Parents:Yes. I adore them.
Do you like Thunderstorms:God damn yeah!
Do you play an Instrument:Guitar, Drums, Bass, Keys, purple veined piccollo..
In the past month have you Drank Alcohol:um.. yeah. shit loads.
In the past month have you Smoked:yep.
In the past month have you been on Drugs:um yep.
In the past month have you gone on a Date:yeah. Alice rocks.
In the past month have you gone to a Mall:think so. not an american one though
In the past month have you eaten a box of Oreos:Is that some kind of code?
In the past month have you eaten Sushi:surley not.
In the past month have you been on Stage:yep.
In the past month have you been Dumped:I've had a dump.. yes. ;'/
In the past month have you gone Skinny Dipping:nope.
In the past month have you Stolen Anything:nah. not last month...
Ever been Drunk:hehehhehehe
Ever been called a Tease:hehehehehehehehehehehehe
Ever been Beaten up:yes. bastards.
Ever Shoplifted:No. I can't lift shops.
How do you want to Die:On Stage. PLaying harmonica with ma girl at ma side.
What do you want to be when you Grow Up:Financially stable.
What country would you most like to Visit:Australia
In a Boy/Girl..
Favourite Eye Color:green
Favourite Hair Color:Brunette
Short or Long Hair:Long!
Height:Not short.
Weight:who cares.
Best Clothing Style:Classic funky lady.
Number of Drugs I have taken:Beer an Schmokes.
Number of CDs I own:Fuckin shit loads.
Number of Piercings:Gaaahhhhh.. runaway!!
Number of Tattoos:Hide!
Number of things in my Past I Regret:Not a damn thing.

Subscribe

  • Hmmmmmm

    Well..... that surprised me. Take the World of Darkness Quiz by David J Rust Awesome... I feel like i'm an extra from Buffy or something.…

  • No. 1's

    K, so I read laura's post and got intrigued. I couldn't find any chart info till today, so here's what i discovered: On the day i was born, the No.…

  • Diplomacy Rules...

    You're the United Nations! Most people think you're ineffective, but you are trying to completely save the world from itself, so there's…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments